Διαδραστικό Βιβλίο Β’ Γυμνασίου
Η Πληροφορική στο σύγχρονο κόσμο (Θεωρία)
Βασικές έννοιες
Κεφ. 1: Ψηφιακός Κόσμος (σελ. 104-108)
Κεφ. 2: Το εσωτερικό του υπολογιστή (σελ. 109-112)
Προγραμματίζω υπολογιστικές συσκευές και ρομποτικά συστήματα
Στα μαθήματα της ενότητας του Προγραμματισμού θα ασχοληθούμε με το Scratch, το οποίο είναι ένα προγραμματιστικό περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού με πλακίδια. Θα επικεντρωθούμε σε πιο πολύπλοκα παραδείγματα σε σχέση με τα βασικά στοιχεία που είδαμε στην Α’ Γυμνασίου.
Για να μπορέσετε να εργαστείτε στο σπίτι σας με το Scratch και να υλοποιήσετε τα Φύλλα εργασίας που ακολουθούν, έχετε δύο επιλογές:
α) να χρησιμοποιήσετε την online πλατφόρμα του mit που θα βρείτε στην διεύθυνση: https://scratch.mit.edu/
β) να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε το Scratch από τη διεύθυνση: https://scratch.mit.edu/download
Στη συνέχεια ακολουθούν τα φύλλα εργασίας που υλοποιήθηκαν στη διάρκεια του μαθήματος:
Μάθημα 2ο: Αισθητήρας Χρώματος
Μάθημα 3ο: Δημιουργία Χρονομέτρου- Αντίστροφης Μέτρησης
Υπολογιστικά Φύλλα- Excel