Διαδραστικό Βιβλίο Α’ Γυμνασίου
Η Πληροφορική στον σύγχρονο κόσμο (Θεωρία)
Βασικές έννοιες
Κεφ.1: Βασικές έννοιες Πληροφορικής (σελ. 12-15)
Κεφ. 2: Το Υλικό του Υπολογιστή (σελ. 16-20)
Κεφ. 3: Εργονομία (σελ. 21-23)
Κεφ. 5: Γνωριμία με το Λογισμικό του υπολογιστή (σελ. 34-38)
Προγραμματίζω υπολογιστικές συσκευές και ρομποτικά συστήματα (Scratch)
Στα αρχικά μαθήματα της ενότητας του Προγραμματισμού θα ασχοληθούμε με το Scratch, το οποίο είναι ένα προγραμματιστικό περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού με πλακίδια.
Για να μπορέσετε να εργαστείτε στο σπίτι σας με το Scratch και να υλοποιήσετε τα Φύλλα εργασίας που ακολουθούν, έχετε δύο επιλογές:
α) να χρησιμοποιήσετε την online πλατφόρμα του mit που θα βρείτε στην διεύθυνση: https://scratch.mit.edu/
β) να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε το Scratch από τη διεύθυνση: https://scratch.mit.edu/download
Στη συνέχεια ακολουθούν τα φύλλα εργασίας που υλοποιήθηκαν στη διάρκεια του μαθήματος:
Φύλλο εργασίας 2ο (Όψεις)
Άσκηση Animation Εικόνα λαβύρινθου
Δημιουργώ με τον κειμενογράφο– WORD
Οι μαθητές/-ήτριες εξασκούνται στην επεξεργασία κειμένου πρώτα ατομικά και έπειτα σε ομάδες εργασίας.
Στη συνέχεια ακολουθούν οι ασκήσεις που υλοποιήθηκαν στη διάρκεια του μαθήματος:
- Οδηγός πληκτρολόγησης
- Βασική μορφοποίηση κειμένου
- Στοίχιση κειμένου
- Στοίχιση παραγράφων- μορφοποίηση
- Εσοχές παραγράφων
- Εσοχές κειμένου
- Κουκίδες και αρίθμηση
- Αντιγραφή-Αποκοπή-Επικόλληση
- Διαμόρφωση σελίδας
- Σχήματα- οργανόγραμμα
- Άσκηση Μορφοποίησης
- Πίνακες
Τελική εργασία- Project