Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Διαδραστικό Βιβλίο Α’ Γυμνασίου


Βασικές έννοιες

Κεφ.1: Βασικές έννοιες Πληροφορικής (σελ. 12-15)

Κεφ. 2: Το Υλικό του Υπολογιστή (σελ. 16-20)

Κεφ. 3: Εργονομία (σελ. 21-23)

Κεφ. 5: Γνωριμία με το Λογισμικό του υπολογιστή (σελ. 34-38)

Το Εσωτερικό του Υπολογιστή

Στα αρχικά μαθήματα της ενότητας του Προγραμματισμού θα ασχοληθούμε με το Scratch, το οποίο είναι ένα προγραμματιστικό περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού με πλακίδια.

Για να μπορέσετε να εργαστείτε στο σπίτι σας με το Scratch και να υλοποιήσετε τα Φύλλα εργασίας που ακολουθούν, έχετε δύο επιλογές:

α) να χρησιμοποιήσετε την online πλατφόρμα του mit που θα βρείτε στην διεύθυνση: https://scratch.mit.edu/

β) να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε το Scratch από τη διεύθυνση: https://scratch.mit.edu/download


Φύλλο εργασίας 1ο (Κίνηση)

Φύλλο εργασίας 2ο (Όψεις)

Φύλλο εργασίας 3ο (Ήχοι)

Φύλλο εργασίας 4ο (Πένα)

Φύλλο εργασίας 5ο (Συμβάντα)

Άσκηση Animation Εικόνα λαβύρινθου

Φύλλο εργασίας 6ο (Μηνύματα)

Δομή επανάληψης

Οι μαθητές/-ήτριες εξασκούνται στην επεξεργασία κειμένου πρώτα ατομικά και έπειτα σε ομάδες εργασίας.

Στη συνέχεια ακολουθούν οι ασκήσεις που υλοποιήθηκαν στη διάρκεια του μαθήματος:

  1. Οδηγός πληκτρολόγησης
  2. Βασική μορφοποίηση κειμένου
  3. Στοίχιση κειμένου
  4. Στοίχιση παραγράφων- μορφοποίηση
  5. Εσοχές παραγράφων
  6. Εσοχές κειμένου
  7. Κουκίδες και αρίθμηση
  8. Αντιγραφή-Αποκοπή-Επικόλληση
  9. Διαμόρφωση σελίδας
  10. Σχήματα- οργανόγραμμα
  11. Άσκηση Μορφοποίησης
  12. Πίνακες

Θέματα τελικής εργασίας

Εξώφυλλο- οδηγίες εργασίας